2011. szeptember 22., csütörtök

Növényrajongás

Tegnap, miközben ismét korszakalkotó ötletem támadt a regényem átírásával kapcsolatban, újabb megvilágosodás is ért: tudat alatt növényrajongó vagyok!

Az első regényemben is szerepel egy növényrajongó: Luer, a varázsló, a Fehér Páholy magisztere. Miközben épp a legnagyobb pánik van, a hülye virágát mutatja a főszereplőmnek.

És most SPOILER: ebben a regényemben is akad egy növényrajongó, nem is akárki, hanem a főszereplő.

De hát lehet nem rajongni értük, mikor ilyen szépek?
Őt szárról ültettem, hátha, aztán...

Jalapeno-bokor
Plusz kaptam névnapomra egy mininarancsfát! Hát ez a menőség csúcsa. Fotó még nincs róla, de majd! Próbáltam megkeresni a pontos fajtáját, de arról fogalmam sem volt, hogy ennyiféle narancs van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése