2011. október 3., hétfő

Sajtos csiga és vörös malom

A hétvége eseményekben gazdag volt. Először is jó polgár módjára kitöltöttem a népszámlálási kérdőívet, ráadásul onlány. Nekem tetszett, értelmesen van megcsinálva, a kérdéseket is jól tették fel, többségében csak be kell kattintani a megfelelő választ, úgyhogy egyszerű és hatékony. Mintegy húsz perc volt kettőnknek.

Másrészt leánybúcsún jártam, és ennek alkalmából sütöttem sajtos csigát. Osztatlan sikert aratott mind családban, mind az eseményen (és azt meg senkinek nem kell tudnia, hogy elégettem az egyik tepsit, mert nem állítottam be az időzítőt, és közben a regényemet javítgattam...).
Sajnos elfelejtettem lefotózni, mikor kész lett, úgyhogy ehelyütt a lánybúcsú fogyasztásának egy része látható (csokifondü, pogi, kuglóf, kölesgolyó, gyümölcs, bacardi-cola, és a kép alsó-középső részén a sajtos csiga! Plusz az ünnepelt még meg kellett kóstoljon négy bébiételt is, és meg kellett mondania, hogy miből vannak, de mivel minden bébiétel narancssárga, ezt a képet inkább mellőzöm.

A leánybúcsú végén a Moulin Rouge-ba mentünk bulizni, ahová én nem gondoltam volna, hogy valaha be fogom tenni a lábamat, annyira elit helynek gondoltam, és persze az is volt, úgyhogy kifejezetten érdekes élményben volt részem, ahogy öltönyös fickók jöttek táncolni meg ilyenek. És hát az se volt semmi, amikor Pirner Alma mutatta be az egyik műsorát a kalitkával... Közben Adri egyszer csak odafordult hozzám, és azt mondta: "Hát nekünk még nagyon sokat kell jógázunk..." És tényleg.

Amúgy pedig belekóstoltam a Trónok harca - Eredet játékba, de erről majd bővebben, ha már magyar karakterek is lesznek a játékban, hogy feltehessek szép screenshotokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése