2012. március 20., kedd

Ez aztán derék

Amúgy sosem gondoltam volna, hogy a derékmelegítő ekkora találmány. Persze láttam már másokon, tetszett, hogy színes, de nem tudtam elképzelni, hogy farmerra is fel lehessen venni, bénán néz ki, ha kitüremkedik a zseb vagy az övtartó, úgyhogy hagytam.
Aztán volt egy elég kedvező akció a Hippsynél, rendeltem pár garbót/felsőt/pulcsit, és ha már ott jártam, gondoltam, beszerzek egy derékmelegítőt is, hogy legyen.

A Mátrában kifejezetten jól jött, mikor a verőfényes napsütéstől megvadulva kint játszottunk a teraszon a tizenöt-hat fokban, és ülés közben kilátszott volna a derekam, de nem látszott ki, mert szuperül megvédte ez a kis egyszerű, csőszerű ruhadarab. Kifejezetten örülök, hogy most ez a divat a kilógó derék helyett, és bár nem kaptam juttatást a reklámozásért, mindenképpen ajánlom minden nőnek.

1 megjegyzés:

  1. Nekem már évek óta igen jó barátom eme kiegészítő, és szintén csak kampányolni tudok mellette!
    Én egyébként nem nagyon szoktam mutogatni a derékmelegítőmet, általában a pulcsi meghosszabbításaként hordom a naciba betűrve, mert így is lehet.

    VálaszTörlés