2022. augusztus 1., hétfő

Szombat


A mai napnak is volt tanulsága: ne válaszd el a kislányod haját, amikor a tengerparton tervezitek tölteni az egész délutánt.

Fantasztikus időnk volt ma. Délelőtt ellátogattunk az Arroyo Verde parkba, amelyben a pálmafák, a gyönyörű kilátás és a poison oak-ok (és ezzel a veszélyes növények megtanulása) mellett volt egy vadiúj játszótér is, amelyet nemrég adhattak át egy komolyabb erdőtűz után, mert tényleg minden modern, frissen festett és inkluziv volt. A gyerekeknek a legjobban egy görgős csúszda tetszett. Az egyetlen dolog, ami picit megakasztott, az volt, hogy miközben oldalra néztem, és láttam egy eldobott aludobozt, és elkezdtem ecsetelni, hogy nem értem, ki az, aki 2022-ben képes, és egy játszótéren eldob egy szemetet úgy, hogy nem volt két méter a szemét és a kuka között, aközben egy apuka épp rálépett egy üditős dobozra, és berúgta a bokorba.

Ebédre bundás kenyeret ettünk sajttal és tejföllel, de J kipróbálta juharsziruppal is, mert kábé stimmel a pancake-kel is. Ja igen, kaják. Ez is egy kissé kultúrsokkolt, hogy még a sonka is mézes (honey ham), és az elején megtévesztett a serving (adag) szerinti tápérték-kiirás, hiszen az tipikusan nem 100 gramm, de aztán rájöttem, hogy kell olvasni, és onnantól már értettem, miért ennyire édes az a müzli (kb 36 gramm cukor van benne 100 grammonként). Nyilván mi azért mindannyian igyekszünk odafigyelni arra, hogy mit eszünk, és sok a zöldség, gyümölcs is, de hizni fogok, az biztos.


Délután eljött a várva-várt fürdés az óceánban. Kb 20 fokos volt, nem mondom, hogy belefutottam, mint a Baywatchben, de azért egész kevés szenvedéssel sikerült átlendülnöm a hidegen. Gyönyörű időnk volt, napsütés, kis szellő, érkezésünkkor kedves hullámok, később kicsit feltámadt a szél. Mikor meguntuk a pancsolást és a boogie boardozást, akkor homokba épitettünk, aztán meg felfedeztük a környék élővilágát egy kavicsosabb részen. A parton rengeteg rák- homár- és egyéb állatholttest volt, kagylók, csigák kevesebb, de azért szedtünk pár szépet. Kivánni se lehetett volna jobban eltöltött szombat délutánt. Kissé lesültem, de nem vészesen, és megérte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése